Wirtualne centrale
TELEFONIA STACJONARNA
Rozwój rynku telekomunikacyjnego spowodował, że tradycyjna centrala telefoniczna coraz częściej jest zastępowana wirtualną, znaną jako VoIP (Voice over Internet Protocol). Ogromną zaletą takiego rozwiązania jest fakt, iż działa ono w obrębie infrastruktury IP – więc terminale abonenckie nie wymagają dedykowanej sieci przewodów, a to obniża koszty wdrożenia i utrzymania. W erze globalizacji oraz Internetu szerokie grono firm posiada rozproszoną strukturę terytorialną, w której tylko wirtualna centrala VoIP pozwala zapewnić wszystkim abonentom jednorodny system komunikacji. Sprawdź szczegóły, aby poznać inne zalety opisywanej technologii!
Wirtualna centrala telefoniczna – zalety
Ważną korzyścią wynikającą z samej budowy wirtualnych central telefonicznych jest bardzo duża wydajność i niezawodność. Bazy te bowiem nie posiadają pola komutacyjnego, rozbudowanych układów elektronicznych, translacji abonenckich, które są podatne na uszkodzenia spowodowane przepięciami. Po drugie obejmują one więcej usług niż tradycyjne rozwiązania, na przykład fax2mail, mail2fax, wideo rozmowy czy syntezę mowy. Zapewniają też łatwą możliwość integracji z innymi systemami informatycznymi. Z tego powodu wirtualna centralka PBX pozwala na podniesienie jakości usług analogowych do standardów technologii cyfrowej, co następuje w wyniku między innymi:
- eliminacji analogowych maszyn faksowych – służącą obniżeniu firmowych kosztów, upraszczając procesy biurowe, a także umożliwiającą bardziej efektywne zarządzanie dokumentacją i komunikacją,
- integracji danych kontaktowych oraz skupieniu ich w centralnej książce telefonicznej, do której dostęp mają wszyscy lub część pracowników – dzięki czemu współpraca w zespole staje się o wiele łatwiejsza,
- korzystania z zaawansowanych możliwości aranżacyjnych, takich jak opcja stworzenia intuicyjnego menu – pozwalającego na szybszą obsługę Klientów i zwiększającego ich zadowolenie,
- połączenia z lokalnym systemem informatycznym – a tym samym dostosowania wirtualnej centrali do specyficznych potrzeb firmy, co czyni je elastycznym rozwiązaniem.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat nowoczesnej telefonii stacjonarnej? Interesuje Cię oferta TELBESKID obejmująca wirtualne centrale dla firm? Skontaktuj się z nami już dziś, a z przyjemnością pomożemy w wyborze najkorzystniejszego rozwiązania dopasowanego do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa!
Parametry centrali | TELBESKID VPBX 10 | TELBESKID VPBX 20 | TELBESKID VPBX 50 | TELBESKID VPBX 100 |
Ilość numerów wewnętrznych | 10 | 20 | 50 | 100 |
Maksymalna dostepna ilość linii miejskich | 10 | 20 | 50 | 100 |
Usługa faxu (fax2mail, web2fax) | TAK | TAK | TAK | TAK |
Zapowiedzi | TAK | TAK | TAK | TAK |
Kolejkowanie | TAK | TAK | TAK | TAK |
Zakresy czasowe | TAK | TAK | TAK | TAK |
Menu głosowe IVR | TAK | TAK | TAK | TAK |
Przekierowania | TAK | TAK | TAK | TAK |
Syntezator mowy | TAK | TAK | TAK | TAK |
Pokoje konferencyjne | TAK | TAK | TAK | TAK |
Kierowanie połączeń przychodzących i wychodzących | TAK | TAK | TAK | TAK |
Czarna lista | TAK | TAK | TAK | TAK |
Domyślna melodyjka | TAK | TAK | TAK | TAK |
Biling połączeń wychodzących | TAK | TAK | TAK | TAK |
Rejestrator rozmów | ||||
Pojemność dyskowa | 2 GB | 4 GB | 6 GB | 8 GB |
Nagrywanie rozmów wychodzących | TAK | TAK | TAK | TAK |
Nagrywanie rozmów przychodzących | TAK | TAK | TAK | TAK |
Warianty po wyczerpaniu miejsca: | ||||
- Nadpisywanie najstarszych nagrań | TAK | TAK | TAK | TAK |
- Zwiększenie miejsca o dodatkowe 2 GB = | TAK | TAK | TAK | TAK |
O szczegóły pytaj
w Biurze Obsługi Klienta
18 547 07 07
APARTY TELEFONICZNE - WIRTUALNE CENTRALE
Do wirtualnych central VPBX TELBESKID polecamy produkty firmy Yealink. Rozwiązania UC od Yealink ujednolicają głos, obraz wideo i dane, przy czym są zaprojektowane dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Zostały też stworzone z myślą o każdym rodzaju pracowników – od dyrektorów, po recepcjonistki. Z łatwością dopasowują się do potrzeb komunikacyjnych personelu z biura, sali konferencyjnej czy kadry będącej w ciągłym ruchu. Kompleksowa oferta Yealink obejmuje między innymi systemy i telefony konferencyjne, nabiurkowe telefony IP, bezprzewodowe aparaty DECT, jak również akcesoria. Jeśli zatem szukasz urządzeń współpracujących z wirtualną centralą, które usprawnią realizowanie obowiązków w firmie – zapraszamy do poznania pełnej oferty!
Yealink T21PE2
- dźwięk HD
- graficzny podświetlany wyświetlacz 132 x 64 pisele
- 2 porty 10/100M Ethernet
- PoE
- 2 konta SIP
- obsługa zestawów słuchawkowych
- możliwość montażu na ścianie
Yealink T23G
- 3 konta SIP
- dźwięk HD
- graficzny podświetlany wyświetlacz 132 x 64 pisele
- 2 porty Gigabit Ethernet
- PoE
- obsługa zestawów słuchawkowych
- możliwość montażu na ścianie
Yealink T27G
- 6 kont SIP
- dźwięk HD
- podświetlany graficzny wyświetlacz 3.66" 240x120 pikseli
- 2 porty Gigabit Ethernet
- PoE
- port USB do obsługi Bluetooth (adpater BT40) i WiFi (adapyer WiFi40)
- obsługa zestawów słuchawkowych
- obsługa modułów rozszerzających (tzw. sekretarskich)
- możliwość montażu na ścianie
Konsola EXP20
- podświtlany graficzny wyświetlacz LCD 160x320 pikseli
- 20 klawiszy, każdy z dwukolorowym podświetleniem LED
- 2 niezależne klawisze służące do przewijania stron
- możliwość zaprogramowania współdzielonej linii, listy BLF, parkowania połączeń, konferencji, przekierowywania, odbierania połączeń w grupie, grupowego słuchania, przeglądarki XML,
- do 6 łańcuchowo połączonych EXP20
- do 2 modyłów zasilanych z telefonu
- 2 pozycje podstawki
- możliwość montażu na ścianie
Yealink T21PE2
- dźwięk HD
- graficzny podświetlany wyświetlacz 132 x 64 pisele
- 2 porty 10/100M Ethernet
- PoE
- 2 konta SIP
- obsługa zestawów słuchawkowych
- możliwość montażu na ścianie
Yealink W60P bezprzewodowy
(baza + słuchawka)
Zestaw Yealink W60P, będący wysokowydajnym systemem telefonii bezprzewodowej IP (VoIP), jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich firm.
Dzięki możliwości zastosowania w systemie do 8 bezprzewodowych słuchawek DECT Yealink W52H lub W56H, można szybko i bez trudu uzyskać doskonałą mobilność i elastyczność użytkowników, a także znacznie wyeliminować dodatkowe problemy związane z okablowaniem.
Aby zapewnić lepszą i większą wydajność, W60 obsługuje nie tylko do 8 kont VoIP i 8 jednoczesnych połączeń, ale również szybciej się uruchamia i sprawniej przeprowadza aktualizacje.
- do 30 godzin rozmów bez ładowania
- do 400 godzin w stanie czuwania
- ładowanie w dowolnym miejscu przy użyciu urządzenia z portem USB