Zlecenia telefoniczne
przyjmujemy w godzinach:

poniedziałek - piątek:

7:00 - 22:00

sobota, niedziela:

8:00 - 20:00

Internet, Telefon, Telewizja

18 547 09 14

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Napisz do nas

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Płatne usunięcie uszkodzenia – koszt 60 zł za każdą rozpoczętą roboczogodzinę.

Nieuzasadnione wezwanie serwisanta – koszt 50 zł

Nieuzasadnione wezwanie występuje kiedy:

  • Klient odwołał naprawę podczas wizyty Technika;
  • Usługa działa na zasobach TELBESKID i Technik prezentuje Klientowi działanie usługi na sprzęcie serwisowym;
  • Technik zidentyfikował uszkodzenie na sieci wewnętrznej Klienta lub urządzeniu Klienta;
  • Technik zidentyfikował, że sprzęt TELBESKID jest nie podłączony;
  • Technik zidentyfikował dewastację sieci (instalacji/przyłącza) w lokalu Klienta i/lub na posesji Klienta i wynika ona z działań Klienta;
  • Technik udzielił instruktażu w zakresie korzystania z urządzeń/usług (np. Wi-Fi);
  • Technik zidentyfikował usterkę urządzenia, gdzie defekt musiał być już widoczny przez Klienta podczas zgłaszania uszkodzenia, a Klient o tym nie poinformował (np. widać mechaniczne uszkodzenia);Uszkodzony element jest jedyną przyczyną uszkodzenia.
 

 

 

Biuro Obsługi Klienta

 

Jeśli szukasz więcej informacji
skontaktuj się z nami

Informacja telefoniczna

18 547 07 07

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Napisz do nas

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lub skorzystaj z formularza

Czas pracy BOK

Poniedziałek - Piątek

7:30 - 17:00

 

 

 

 

Formularz kontaktowy

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

 

 

 

Lista kanałów