Zlecenia telefoniczne
przyjmujemy w godzinach:
poniedziałek - piątek:
7:00 - 22:00
sobota, niedziela:
8:00 - 20:00
Internet, Telefon, Telewizja
18 547 09 14
Koszt połączenia wg taryfy operatora
Napisz do nas
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Płatne usunięcie uszkodzenia – koszt 60 zł za każdą rozpoczętą roboczogodzinę.
Nieuzasadnione wezwanie serwisanta – koszt 50 zł
Nieuzasadnione wezwanie występuje kiedy:
- Klient odwołał naprawę podczas wizyty Technika;
- Usługa działa na zasobach TELBESKID i Technik prezentuje Klientowi działanie usługi na sprzęcie serwisowym;
- Technik zidentyfikował uszkodzenie na sieci wewnętrznej Klienta lub urządzeniu Klienta;
- Technik zidentyfikował, że sprzęt TELBESKID jest nie podłączony;
- Technik zidentyfikował dewastację sieci (instalacji/przyłącza) w lokalu Klienta i/lub na posesji Klienta i wynika ona z działań Klienta;
- Technik udzielił instruktażu w zakresie korzystania z urządzeń/usług (np. Wi-Fi);
- Technik zidentyfikował usterkę urządzenia, gdzie defekt musiał być już widoczny przez Klienta podczas zgłaszania uszkodzenia, a Klient o tym nie poinformował (np. widać mechaniczne uszkodzenia);Uszkodzony element jest jedyną przyczyną uszkodzenia.
Biuro Obsługi Klienta
Jeśli szukasz więcej informacji
skontaktuj się z nami
Informacja telefoniczna
18 547 07 07
Koszt połączenia wg taryfy operatora
Napisz do nas
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub skorzystaj z formularza
Czas pracy BOK
Poniedziałek - Piątek
7:30 - 17:00
Formularz kontaktowy